آموزش ثبت سفارش از لنالوکس

ثبت سفارش از وبسایت های فروشگاهی شامل مراحل یکسانی است که در این مقاله به صورت کامل یاد توضیح خواهیم داد.

در ابتدا قبل از ثبت سفارش ، نیازمند یک حساب کاربری هستیم بنابراین حتما مقاله ««چگونه حساب کاربری ایجاد کنیم»» را مطالعه کنید.

ثبت سفارش در حالت کلی 4 مرحله دارد.


مرحله اول : انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید

در این مرحله می بایست محصولی که قصد سفارش آن را دارید انتخاب کنید.

سپس از طریق دکمه افزودن به سبد خرید ، محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

افزودن محصول به سبد خرید

حال به سبد خرید مراجعه کرده ، تعداد و مشخصات محصول را مجدد چک کنید.

همچنین درصورتی که کد تخفیف دارید می توانید در قسمت ««کد تخفیف»» وارد کنید.


مرحله دوم : ادامه و تکمیل مشخصات در صفحه تسویه حساب

پس از اینکه محصول را به سبد خرید منتقل کرید ، حال باید دکمه «« ادامه جهت تسویه حساب »» را کلیک کنید.

در صفحه باز شده ، مشخصات خود را تکمیل کنید.

مشخصات خواسته شده شامل : نام ، نام خانوادگی ، استان ، شهر ، آدرس خیابان ، آدرس آپارتمان مجتمع و.. (درصورت وجود) ، کد پستی ، شماره تماس و آدرس ایمیل می باشد.

این مشخصات نزد ما محفوظ نگه داشته می شود. (سیاست حفظ حریم خصوصی)

در قسمت پایین تر فاکتور خرید شما قابل مشاهده است.

و در نهایت شیوه واریز وجه را از قسمت پایین تر انتخاب کنید.

روش های واریز وجه شامل : کارت به کارت + درگاه امن به پرداخت ملت

سپس تیک گزینه ««من شرایط و مقررات سایت را خوانده ام و آن را می پذیرم.»» را بزنید.


مرحله سوم : انتقال به صفحه ثبت سفارش

در مرحله آخر گزینه ثبت سفارش را انتخاب و وارد صفحه جمع بندی شوید.

در صفحه جمع بندی می توانید نمایی کلی از سفارشتان را مشاهده کنید.

در نهایت گزینه پرداخت را کلیک کنید تا به صفحه روش پرداختی که انتخاب کردید وارد شوید.


مرحله چهارم : پرداخت و واریز وجه

در آخر مبلغ سفارش را پرداخت کرده و سفارش را خاتمه دهید.

در صورتی که پرداخت از طریق درگاه بانکی را انتخاب کرده باشید وارد صفحه زیر می شوید که بایستی وارد خواسته شده را تکمیل و گزینه پرداخت را کلیک کنید.

درگاه به پرداخت ملت لنالوکس

حال سفارش شما ثبت شده است و ما بقی کارها توسط تیم فنی سایت انجام میگیرد و محصولی که شما سفارش داده اید سریعا به اداره پست ارسال می شود.

نویسنده : admin

بستن
مقایسه